Kërkesat dhe Ankesat
ANKESA PËR DORËZIM
Nëse produkti juaj është dëmtuar gjatë transportit ose nuk përputhet me porosinë tuaj (produkt i gabuar ose mungon), ju lutemi na informoni me e-mail [email protected] brenda 48 orëve pas dorëzimit
Si përgjigje e parë, do të merrni një makinë telefonike, te të cilat ju lutemi të përgjigjeni duke na ofruar foto të paketës (me etiketë të dukshme) dhe të gjitha produkteve të marra në të cilat duket qartë dëmtimi/gabimi.
Ne do t’i japim përparësi ankesës suaj dhe ju kërkojmë sinqerisht falje për shqetësimin.
ANKESA PËR PRODUKT APO SHËRBIM
Nëse i keni ndjekur udhëzimet për produktin dhe problemi ende ekziston, na shkruani në [email protected].
Si përgjigje e parë, do të merrni një makinë telefonike te të cilave ju lutemi përgjigjeni duke na dërguar një video që tregon qartë se produkti nuk funksionon (pajisja është e ndezur, e karikuar, e lidhur,..).
Nëse nuk jeni në gjendje ta provoni defektin me video, ne mund t’ju kërkojmë ta ktheni produktin dhe ta kontrolloni atë në departamentin tonë të ankesave. Kostoja e transportit është në anën e dërguesit, ne nuk pranojmë dërgesa të riblerjes.
POZITIVISHT, DO TË ZGJIDHEN VETËM KËRKESAT QË KONFORMUAR ME TË GJITHA KUSHTET DHE KUSHTET E MESËMEN.
Mund të lexoni më shumë rreth termave dhe kushteve të përgjithshme dhe politikës së cookies në lidhjet në fund të faqes.