E drejta për t’u tërhequr nga blerja
Ju mund të anuloni blini brenda 14 ditëve nga dorëzimi pa dhënë arsye. Ju duhet ta ktheni produktin në mënyrë që të kërkoni një zëvendësim për një produkt tjetër ose një rimbursim të çmimit të blerjes së produktit. Periudha 14-ditore e tërheqjes fillon në ditën kur ju ose një palë e tretë e caktuar nga ju (përveç transportuesit) fiton posedimin aktual të mallrave
Artikulli që dëshironi të ktheni duhet të jetë i padëmtuar dhe me të gjitha pajisjet shoqëruese dhe, për aq sa është e mundur, në paketimin origjinal dhe të padëmtuar. Në rast dëmtimi ose përdorimi të tepërt të produktit ose paketimit origjinal, dyqani rezervon të drejtën të kërkojë një rimbursim të vlerës së reduktuar të produktit.
Brenda 14 ditëve nga dorëzimi, plotësoni formularin në linkun për shkëmbim ose. rimbursoni çmimin e blerjes ose na njoftoni me shkrim për qëllimin tuaj për t’u tërhequr nga blerja.
Në rast të zëvendësimit të produktit, plotësoni: LINK
Menjëherë pas dorëzimit të formularit, ju do të merrni një kod ankese në emailin tuaj për konfirmim, i cili duhet të shkruhet në paketë së bashku me të dhënat tuaja. Nëse pas konfirmimit të formularit nuk e keni marrë atë të thënë. kodi, ju lutemi na kontaktoni me e-mail.
Përveç metodës së mësipërme, ju gjithashtu mund të përdorni Formularin Standard të Tërheqjes për të njoftuar tërheqjen tuaj, i cili mund të aksesohet në vijim FORMULARI lidhje. Në këtë rast, printoni formularin, plotësoni të dhënat që mungojnë dhe futni dokumentin e nënshkruar në paketimin me produktin që synoni të ktheni. Ju gjithashtu mund të njoftoni për tërheqje me një deklaratë të qartë duke thënë qartë se po tërhiqeni nga kontrata. KUJDES: Përdorimi i këtij formulari është fakultativ dhe mund të zgjasë kohën e përpunimit të kërkesës suaj, sepse produkti kthehet pa kod ankese, i cili më pas kërkon përpunim manual.
Para se të dërgoni paketën, sigurohuni që të kontrolloni nëse e keni blerë produktin në dyqanin tonë online (Konfirmimi i porosisë/fatura është marrë me e-mail në momentin e porosisë) dhe listën e mëposhtme të produkteve për të cilat anulimi nuk është i mundur. Në rast se ju dorëzoni një produkt që nuk është i yni ose është i papërshtatshëm për tërheqje, ne nuk jemi përgjegjës për gabimin tuaj dhe paketa nuk do të kthehet ose. ne do t’ju ngarkojmë një tarifë rimbursimi.
Keni 14 ditë nga njoftimi për tërheqje për ta dërguar produktin në këtë adresë:
HS ECOMM TR04 – Intex Courier zyrë (Dega Barrikada) Rruga e Barrikadave, Tiranë, Albania
Ju këshillojmë të dërgoni paketën me postë të rekomanduar me një konfirmim të dërgesës, në mënyrë që të jetë e mundur të zgjidhet ankesa juaj edhe në rast të një pakete të humbur, bazuar në certifikatën e dorëzimit nëpërmjet numrit të përcjelljes.
Kostoja e transportit është në anën e dërguesit, ne nuk pranojmë dërgesa të riblerjes.
Sapo departamenti i ankesave inspekton produktin e kthyer, një produkt i ri dërgohet për zëvendësim ose. çmimi i blerjes kthehet brenda 8 ditëve pune. Ne do të rimbursojmë shumën për produktet e kthyera dhe koston për zgjidhjen më të lirë të dërgesës (tarifa standarde e transportit). Trajtimi i prioritetit, sigurimi i paketës dhe pagesa në dorëzim përfaqësojnë një kosto shtesë, e cila mund të shmanget dhe shërbimi është ekzekutuar vetëm me kërkesë specifike të klientit. Kostot e personalizuara nuk do të kthehen. Në rast të tërheqjes nga blerja, klienti bart koston e transportit të kthimit, kështu që edhe kostoja e postës së dërgimit të produktit nuk do të kthehet.
Përjashtimet nga e drejta e tërheqjes
Ushtrimi i të drejtës së tërheqjes përjashtohet për kontratat e mëposhtme:
- për mallrat ose shërbimet, çmimi i të cilave varet nga luhatjet në tregjet mbi të cilat kompania nuk ka ndikim dhe që mund të ndodhin brenda periudhës së tërheqjes;
- mallra të prodhuara sipas udhëzimeve të sakta të konsumatorit dhe të përshtatura me nevojat e tij personale;
- të mallrave që prishen ose skadojnë shpejt;
- për ofrimin e shërbimeve, nëse shoqëria përmbush plotësisht kontratën dhe ofrimi i shërbimeve filloi me pëlqimin paraprak të qartë të konsumatorit dhe me pëlqimin për të humbur të drejtën për t’u tërhequr nga kontrata kur shoqëria e përmbush plotësisht atë; (për shembull: tarifa e dorëzimit të parave të gatshme, dërgesa e shpejtë, sigurimi i dërgesës)
- për furnizimin e regjistrimeve audio ose video të mbyllura dhe programeve kompjuterike, nëse konsumatori ka hapur vulën e sigurisë pas dorëzimit;
- për furnizimin e gazetave, periodikëve ose revistave, me përjashtim të rasteve të kontratave të pajtimit për furnizimin e botimeve të tilla;
- për furnizimin e mallrave të mbyllura të cilat nuk janë të përshtatshme për kthim për arsye shëndetësore ose higjienike, nëse konsumatori e ka hapur vulën pas dorëzimit; (për shembull: kozmetikë, pastrues, pasta lustruese dhe rroba banje, të brendshme, çorape)
- për furnizimin e mallrave të cilat për nga natyra e tyre janë të përziera në mënyrë të pandashme me sende të tjera; (për shembull: set, të gjitha produktet nga kutia misterioze, të dy produktet nga oferta 1 + 1 pa pagesë, të cilat klienti i merr si dhuratë)
- për furnizimin e pijeve alkoolike, çmimi i të cilave është rënë dakord në përfundim të kontratës së shitjes dhe që mund të dorëzohet pas 30 ditësh, por vlera e tyre aktuale varet nga luhatjet e tregut jashtë kontrollit të kompanisë;
- të përfunduara në ankande publike;
- në të cilën konsumatori ka kërkuar shprehimisht një vizitë në biznes në shtëpi me qëllim të kryerjes së riparimeve ose mirëmbajtjes urgjente. Nëse, gjatë një vizite të tillë, biznesi ofron shërbime shtesë që nuk kërkohen shprehimisht nga konsumatori ose dorëzon mallra që nuk përbëjnë pjesë këmbimi rreptësisht të nevojshme për mirëmbajtje ose riparim, konsumatori ka të drejtë të tërhiqet nga kontrata për ato shërbime dhe mallra shtesë;
- për akomodimin që nuk është i destinuar për qëndrim të përhershëm, transport mallrash, marrje me qira të automjeteve, përgatitjen dhe shpërndarjen e ushqimit ose shërbimet e kohës së lirë për të cilat ndërmarrja merr përsipër të përmbushë detyrimin e saj në një datë të caktuar ose brenda një periudhe të caktuar;
- furnizimi i përmbajtjes dixhitale që nuk ofrohet në një medium të prekshëm nëse ofrimi i shërbimit është nisur me pëlqimin paraprak të shprehur të konsumatorit dhe me pëlqimin për të humbur të drejtën për t’u tërhequr nga kontrata. (për shembull: përmbajtje dixhitale e shkarkuar, e-libër)
Paralajmërim: Nëse ktheni vullnetarisht një produkt nga i cili tërheqja nuk është e mundur, jashtë periudhës 14-ditore të tërheqjes, jashtë periudhës 14-ditore të kthimit pas njoftimit për tërheqje ose një produkt të pa blerë në dyqanin tonë, ne do t’jua kthejmë një produkt të tillë vetëm me pagesën prej 1000 LEK, që përfaqëson koston e përpunimit të një ankese të pajustifikuar. Produktet e pakërkuara do të shkatërrohen pas 2 muajsh.
POZITIVISHT, DO TË ZGJIDHEN VETËM KËRKESAT QË PËRPUTHEN ME TË GJITHA KUSHTET DHE KUSHTET E PËRMENDURA MË SIPËR..
Mund të lexoni më shumë rreth termave dhe kushteve të përgjithshme dhe politikës së “cookies” në lidhjet në fund të faqes.