Dërgesë e shpejtë
Kundërpagesë
Depo në Shqipëri

Termat dhe Kushtet e Përgjithshme

Ruaj dhe printo

Mirë se vini në faqen e internetit vigoshop.al, e menaxhuar nga kompania HS ECOMM TR04 SHPK Rruga “Ndre Mjeda”, Kompleksi Magnet, Pallati Perseus, Ap 1025, Njesia Bashkiake Nr 7, Tiranë (në tekstin e mëtejmë: Kompania).

Këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme zbatohen për të gjitha aktivitetet e bëra të mundshme në dyqanin online i cili është i disponueshëm në vigoshop.al (në tekstin e mëtejmë: Faqja e internetit). Termat dhe Kushtet e Përgjithshme janë të detyrueshme për të gjithë përdoruesit. Ju lusim t’i lexoni me kujdes. Nëse nuk pajtoheni me ndonjë pjesë të këtyre Termave dhe Kushteve të Përgjithshme ose nëse nuk pajtoheni plotësisht me to, nuk duhet të përdorni faqen tonë të internetit dhe shërbimet tona. Termat dhe Kushtet e Përgjithshme përfaqësojnë një kontratë të vlefshme të lidhur midis jush dhe Kompanisë.

Faqja e internetit është e disponueshme “siç është” dhe Kompania nuk ofron asnjë garanci, qoftë në mënyrë indirekte apo të drejtpërdrejtë, në lidhje me të drejtën e pronës, marketingun ose përshtatshmërinë për çfarëdo qëllimi të produkteve të paraqitura në faqen e internetit.

Pronari i faqes në internet do të tregojë kujdesin e duhur në mënyrë që të përpiqet dhe të sigurohet që të dhënat e vendosura në faqen e internetit të jenë të detajuara dhe të përditësuara. Në të njëjtën kohë, pronari i faqes së internetit gjithashtu rezervon të drejtën të ndryshojë përmbajtjen e faqes së internetit ose të pushojë së plotësuari atë në çdo kohë, pa asnjë njoftim paraprak. Përveç kësaj, pronari i faqes në internet mund të ndryshojë gjithashtu shërbimet, produktet, çmimet ose programet e përshkruara në këtë faqe interneti në çdo kohë dhe pa asnjë njoftim.

1. PËRKUFIZIMET

Kompania është kompania HS ECOMM TR04 SHPK Rruga “Ndre Mjeda”, Kompleksi Magnet, Pallati Perseus, Ap 1025, Njesia Bashkiake Nr 7, Tiranë., e cila është pronare dhe operatore e faqes së internetit vigoshop.al.

Faqja e internetit është faqja e internetit e disponueshme në https://vigoshop.al, e menaxhuar nga Kompania, në kuadër të së cilës funksionon edhe një dyqan online.

Përdoruesi është çdo person fizik që përdor faqen e internetit.

Blerësi (ose “ju”) është çdo person fizik që kryen një blerje në dyqanin online.

Konsumatori është një person fizik që blen ose përdor mallrat dhe shërbimet për qëllime jashtë fushës së veprimtarisë së tyre profesionale ose fitimprurëse. Për qëllimin e këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme, të gjithë Blerësit konsiderohen gjithashtu si Konsumatorë.

Politika e Privatësisë është një dokument që përmban të gjithë informacionin mbi përpunimin e të dhënave personale që ndodh brenda kornizës së Faqes. Politika e përkatëse e privatësisë është e disponueshme këtu.

Politika e kukive është një dokument që përmban të gjithë informacionin mbi përdorimin e “cookies” që ndodh brenda kornizës së faqes së internetit. Politika e përmendur e cookie-ve është e disponueshme këtu.

2. VIGOSHOP.AL DYQANI ON-LINE

Termat dhe Kushtet e Përgjithshme përcaktojnë funksionimin e dyqanit online, përcaktojnë të drejtat dhe detyrimet e Përdoruesit dhe të dyqanit online dhe rregullojnë marrëdhëniet e biznesit midis dyqanit online dhe blerësit. Termat dhe Kushtet e Përgjithshme që zbatohen në momentin e blerjes (në momentin kur bëhet porosia online) janë të detyrueshme për Blerësin. Sa herë që bëhet një porosi, Përdoruesi do të informohet për Termat dhe Kushtet e Përgjithshme. Me vendosjen e porosisë, Përdoruesi konfirmon se është informuar për këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme.

Konfirmimi i Termave dhe Kushteve të Përgjithshme kur vendosni një porosi në dyqanin tonë online përfaqëson një kontratë detyruese midis jush dhe kompanisë. Ju lusim me mirësi lexoni me kujdes Termat dhe Kushtet e Përgjithshme përpara se të konfirmoni porosinë tuaj. Nëse nuk jeni dakord me Termat dhe Kushtet tona të Përgjithshme, nuk mund të përdorni shërbimet e ofruara nga dyqani ynë online. Gjithashtu nuk është e mundur të pajtohesh pjesërisht me Kushtet e Përgjithshme. Për të përfunduar një blerje, ju duhet të pranoni tërësinë e Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme në fuqi në momentin e blerjes.

i. Përdorimi i dyqanit online

Kompania operon dyqanin online në përputhje me Termat dhe Kushtet e Përgjithshme. Dyqani online është në dispozicion të blerësve në çdo kohë, ku Kompania rezervon të drejtën të çaktivizojë ose pezullojë përkohësisht dyqanin online pa njoftim paraprak.

Ekziston mundësia që dyqani online të jetë përkohësisht i padisponueshëm ose që përkohësisht të mos jetë e mundur të kryhen pagesa, për shkak të mirëmbajtjes dhe përditësimit të dyqanit online. Kompania nuk mban përgjegjësi për ndonjë dëmtim që mund të pësoni gjatë mirëmbajtjes dhe/ose përditësimit të dyqanit online.

ii. Bërja e një porosie në dyqanin online

Kontrata e shitjes e lidhur ndërmjet Ofruesit dhe Blerësit konsiderohet e lidhur kur Blerësi konfirmon porosinë (Blerësi merr një e-mail konfirmimi të statusit “Porosia u konfirmua”). Që nga ai moment, të gjitha çmimet dhe kushtet e tjera të blerjes janë fikse dhe të zbatueshme si për Ofruesin ashtu edhe për Blerësin. Kontrata e shitjes ngarkohet në serverin e Kompanisë në formë elektronike.

Procedura e blerjes:

  1. Hapi: Në ofertën e disponueshme në dyqanin online, blerësi zgjedh artikullin e dëshiruar dhe sasinë e dëshiruar dhe konfirmon zgjedhjen e tij duke klikuar “Shto në shportë”. Nëse Blerësi dëshiron të blejë disa artikuj të ndryshëm, procesi duhet të përsëritet për çdo artikull individual. Pasi Blerësi të ketë përfunduar procesin e përzgjedhjes së artikujve, ai mund të vazhdojë me procesin e blerjes duke klikuar butonin “Checkout”.
  2. Hapi: Në këtë hap, Blerësi plotëson formularin me të dhënat e tij personale të nevojshme për dorëzimin e porosisë së dëshiruar. Pas plotësimit të formularit, blerësi, në raste të caktuara, është në gjendje të zgjedhë midis disa opsioneve të dorëzimit dhe të shtojë produkte ose shërbime të tjera në porosinë e tij. Në këtë hap, Blerësi informohet edhe për datën e planifikuar të dorëzimit. Përpara përfundimit të porosisë, blerësi ka mundësinë të zgjedhë midis mënyrave të ndryshme të pagesës. Duke marrë parasysh zgjedhjen e përzgjedhur, shuma përfundimtare që duhet paguar për porosinë llogaritet edhe një herë përpara përfundimit të blerjes. Blerësi konfirmon procesin e blerjes duke klikuar në butonin “Dërgo porosinë”. 
  3. Hapi: Pas përfundimit të blerjes, faqja e internetit i shfaq blerësit një mesazh konfirmimi, duke deklaruar se porosia është dorëzuar me sukses dhe duke shfaqur detajet nga porosia e dorëzuar. Përveç kësaj, Blerësi merr gjithashtu një e-mail konfirmimi në adresën e-mail të përcaktuar në pikën 2, ku e-mail-i konfirmues në fjalë përmban një pasqyrë të porosisë, udhëzimet për përdorimin e produkteve të porositura dhe udhëzimet për tërheqjen nga blerja ose paraqitjen e një ankese nëse blerësi nuk është i kënaqur me produktin ose nuk e dëshiron më atë.

Çdo informacion i dhënë gjatë vendosjes së një porosie do të përpunohet në përputhje me “Politikën e Privatësisë”, të cilën mund ta gjeni në fund të faqes së internetit.

Ne dëshirojmë t’ju informojmë se vlera e të gjithë blerjes, duke përfshirë çdo dërgesë ose kosto të tjera të zbatueshme për blerjen, do të tarifohet me konfirmimin e porosisë tuaj. Ne do t’ju informojmë për çdo kosto shtesë përpara se të paraqisni blerjen tuaj. Kostot shtesë mund të lidhen gjithashtu me mënyrën e zgjedhur të pagesës.

Mund të gjurmoni dhe menaxhoni porosinë tuaj në aplikacionin RMA në këtë lidhje LINK. Për të hyrë, ju nevojitet numri i porosisë ose kodi i përcjelljes dhe e-mail-i ose numri i telefonit që keni futur në formularin e porosisë në momentin e blerjes. Në këtë aplikacion (nëse nuk është ende në përgatitje), ju gjithashtu mund të anuloni porosinë tuaj, të ndryshoni përmbajtjen e porosisë, adresën, numrin e telefonit, të gjurmoni porosinë dhe gjithashtu të aksesoni faturën e blerjes.

iii. Çmimet, mënyrat e pagesës dhe promovimet

Çmimet

Të gjitha çmimet e vendosura në faqen e internetit janë në LEK dhe përfshijnë TVSH. Çmimet aplikohen që nga momenti i vendosjes së porosisë. Oferta është e zbatueshme deri në revokim.

PARALAJMËRIM: Ky është një dyqan online me pakicë, audienca e synuar e të cilit janë ekskluzivisht klientët fundorë (B2C). Për këtë arsye, ne nuk mundësojmë shitjet B2B përmes kësaj faqeje interneti dhe gjithashtu nuk mund të ofrojmë mundësinë e lëshimit të faturave për personat juridikë. Kjo do të thotë gjithashtu se korrigjimet e mëvonshme të faturave (nga personi fizik në person juridik) nuk janë të mundshme, pasi transaksioni i shitjes është lidhur ekskluzivisht me një person fizik.

Nëse dëshironi të krijoni një marrëdhënie B2B me kompaninë tonë dhe të blini sasi më të mëdha të produkteve tona (e gjithë paketimi/kartoni), mund të kontaktoni dyqanin tonë me shumicë në [email protected].

Mënyrat e pagesës

Ju mund të përdorni metodat e mëposhtme të pagesës në dyqanin tonë online:

  • pagesa me kartë krediti;
  • Pagesa me PayPal.

Kompania rezervon të drejtën të verifikojë mënyrën e zgjedhur të pagesës duke përdorur mjete vërtetimi. Për më tepër, ne gjithashtu rezervojmë të drejtën për të ekzaminuar më tej mënyrën e zgjedhur të pagesës duke ju kërkuar që të na dërgoni vërtetimin e pagesës. 

Ju jeni vënë në dijeni të faktit se duhet të paguani të gjithë shumën e porosisë (duke përfshirë çdo kosto të transaksionit dhe dërgesës) në përputhje me mënyrën e zgjedhur të pagesës. Ju garantoni që keni aftësinë dhe të drejtën për të kryer transaksione duke përdorur një kartë krediti ose ndonjë mënyrë tjetër të zgjedhur pagese.

Promovimet

Faqja e internetit ofron gjithashtu zbritje dhe promovime të tjera që ulin çmimet e produkteve (në tekstin e mëtejmë: promovime). Çdo promovim ofrohet me një çmim të reduktuar për një periudhë të caktuar (të kufizuar) e cila përcaktohet për çdo promovim individual. Çmimi i reduktuar vlen për të gjitha blerjet e kryera gjatë kohëzgjatjes së promocionit.

Ne dëshirojmë t’ju paralajmërojmë se disa promovime janë të kufizuara vetëm për përdoruesit e rinj që nuk kanë bërë ende një blerje në dyqanin tonë online. Në këtë rast, promovimi në fjalë nuk zbatohet për Përdoruesit ekzistues. Çdo përpjekje për të përdorur promovime të tilla do të bllokohet menjëherë dhe adresat e postës elektronike të përdorura për të kryer keqpërdorimin e përmendur do të fshihen pa njoftim paraprak. Zbritjet dhe promovimet e tjera zakonisht nuk janë të grumbulluara, përveç nëse çdo promovim individual specifikon në mënyrë eksplicite ndryshe.

iv. Kostot dhe dorëzimi i mallrave

Çmimet nuk përfshijnë asnjë kosto dërgese. Shpenzimet e dorëzimit mund t’i gjeni në dyqanin online, ku ju gjithashtu keni mundësinë të zgjidhni mënyrën tuaj të dorëzimit. Kompania jonë ofron dy mënyra shpërndarjeje: standarde dhe ekspres. Dallimi kryesor midis këtyre dy metodave të dorëzimit është se porositë në dërgesë të shpejtë trajtohen dhe paketohen me një përparësi më të lartë. Përpara se të zgjidhni metodën e dëshiruar të dorëzimit, ju lutemi verifikoni çmimin e përcaktuar pranë çdo zgjedhjeje individuale. Kur dorëzoni porosinë, do të shihni një përmbledhje të çmimeve që përbëhet nga kostoja e blerjes, kostoja e dorëzimit dhe kostoja totale.

Nëse zgjidhni metodën e dërgesës me para në dorë, shërbimi i korrierit do të paguajë tarifën e dorëzimit të paketës të llogaritur gjatë dorëzimit të porosisë. Nëse zgjidhni të paguani me një kartë krediti ose përmes PayPal, kostoja në fjalë nuk do t’ju tarifohet.

Produktet që keni porositur do të dërgohen në adresën që keni futur në faqen tonë të internetit si adresë për dorëzim.

Afati i parashikuar i dorëzimit është në dispozicion të blerësit pas dorëzimit të porosisë. Kompania rezervon të drejtën të zgjasë afatin e dorëzimit në rast të rritjes së kërkesës ose vonesave të shërbimit të dorëzimit. Dërgesat kryhen kryesisht para mesditës. Nëse nuk mund ta pranoni paketën gjatë dorëzimit, shërbimi korrier do të përpiqet të bjerë dakord me Blerësin për një mënyrë dhe vend të ri dërgese.

Nëse korrieri i dërgesës nuk arrin të kontaktojë blerësin, bëhet një përpjekje tjetër për të dorëzuar paketën ditën tjetër të punës. Nëse edhe përpjekja e dytë e dorëzimit dështon, paketa dhe përmbajtja e saj i kthehen dërguesit.

Shuma e paguar për porositë e dorëzuara dhe të parapaguara pa sukses kthehet automatikisht brenda 8 (tetë) ditëve pune nga magazina që regjistron kthimin e paketës, ose nga kompania që konstaton se paketa nuk është dorëzuar me sukses.

Sinjalizime sigurie për përdorimin e të gjitha produkteve

Përdorimi i produkteve nga dyqani ynë online mund të paraqesë një rrezik të caktuar për jetën dhe shëndetin. Ju duhet të konfirmoni në mënyrë eksplicite se e kuptoni se përdorimi i produkteve të përmendura përfaqëson një rrezik të tillë që ju e pranoni plotësisht. Duke porositur dhe/ose duke përdorur produktet e përmendura, ju konfirmoni se jeni vënë në dijeni për rreziqet e përmendura që mund të përfshijnë rrezikun e një sëmundjeje, lëndimi, paaftësie ose vdekjeje. Ju duhet të merrni përgjegjësinë e plotë për çdo pasojë që mund të lindë nga porositja dhe/ose përdorimi i produkteve.

Para se të përdorni ndonjë nga produktet, duhet të lexoni udhëzimet për përdorim.

Para përdorimit, çdo produkt duhet të testohet në mënyrë të sigurt. Nëse nuk jeni plotësisht të sigurt se si ta testoni produktin, ju lutemi të mos e përdorni produktin, të na informoni për këtë ose ta ktheni produktin.

Kompania nuk merr përsipër asnjë përgjegjësi për dëmet indirekte ose të drejtpërdrejta të shkaktuara nga përdorimi i produkteve të porositura në faqen e internetit, pavarësisht nëse produktet janë përdorur në mënyrë korrekte ose të gabuar nga Blerësi ose një palë e tretë. Ky përjashtim është i zbatueshëm në masën më të plotë të mundshme të lejuar nga legjislacioni.

Në rast të një pretendimi për detyrimin e paraqitur kundër Kompanisë, Kompania kufizon përgjegjësinë e saj për dëmet në trefishin e çmimit të tregut të produktit.

Ne përpiqemi të ofrojmë përshkrime të produkteve dhe fotografive sa më të detajuara dhe sa më të sakta të jetë e mundur. Megjithatë, ne nuk mund të garantojmë që të gjitha informacionet e produktit dhe fotografitë e tyre janë plotësisht të sakta. Meqenëse disa produkte mund të merren nga furnitorë të ndryshëm, janë të mundshme devijime të vogla në paketim ose pamje të produktit. Devijimet e përmendura në asnjë mënyrë nuk ndikojnë në cilësinë ose funksionalitetin e produktit.  

v. E drejta për t’u tërhequr nga kontrata

Blerësi që bën një blerje në dyqanin tonë online ka të drejtë të tërhiqet nga kontrata. Tërheqja e përmendur nga kontrata mund të konfirmohet brenda 14 ditëve nga data e dorëzimit të porosisë, e cila i komunikohet kompanisë nga shërbimi i dorëzimit. Blerësi nuk ka nevojë të komunikojë një arsye për vendimin e tij. E drejta në fjalë për t’u tërhequr nga kontrata vlen vetëm për blerësit që janë persona fizikë dhe që blejnë ose përdorin mallrat dhe shërbimet për qëllime jashtë veprimtarisë së tyre profesionale ose fitimprurëse. 

Deklarata e tërheqjes konsiderohet e lëshuar në kohën e duhur nëse paraqitet brenda afatit për tërheqje nga kontrata. Një deklaratë tërheqjeje mund të paraqitet në një formular të parapërgatitur ose të na dërgohet me e-mail. Formulari është i disponueshëm në skedën “Tërheqja” në fund të faqes së internetit. Barra e provës lidhur me zbatimin e të drejtës së tërheqjes të përcaktuar në këtë nen është në anën e konsumatorit.

Në tërheqjen nga kontrata, blerësi ka të drejtë për një rimbursim ose shkëmbim, por jo një kredi!

Pas dorëzimit të deklaratës suaj të tërheqjes, ju duhet t’i ktheni produktet tuaja brenda 14 ditëve nga data e deklaratës suaj të tërheqjes. Ju lutemi dërgoni mallrat në fjalë në adresën tonë: HS ECOMM TR04 – Intex Courier zyrë (Dega Barrikada), Rruga e Barrikadave, Tiranë, Albania. Mallrat konsiderohen se janë kthyer në kohën e duhur nëse i dërgoni para përfundimit të afatit 14-ditor të kthimit. Ju duhet të ktheni një sasi të pamodifikuar të produkteve të padëmtuara, të paketuara në paketimin e tyre origjinal, ose në paketim që mbron produktet në të njëjtën mënyrë si paketimi origjinal. Ju nuk mund t’i ktheni produktet e dëmtuara, produktet në një sasi të modifikuar ose produktet e paketuara në paketim të papërshtatshëm. Kthimi i produkteve duke përdorur postimin e paketave dhe jo postimin me letra; për më tepër, ju lutem shenjë parcela me kodin e ankesës që keni marrë gjatë procesit të ankesave. Nëse nuk përdorni kodin e duhur për të shënuar parcelën (d.m.th. nëse e dërgoni parcelën pa kod ankese), kjo mund të zgjasë ndjeshëm kohën e nevojshme për adresimin e ankesës suaj. Në rast të tërheqjes nga kontrata, ju do të mbuloni vetëm kostot e kthimit të mallrave, kostot e përmendura nuk janë të rimbursueshme.

Nëse keni paguar tashmë për mallrat që keni porositur, ne do të rimbursojmë menjëherë, ose jo më vonë se 8 ditë pune nga dërgimi i pakos në adresën tonë, të gjitha pagesat që kemi marrë dhe që keni bërë në lidhje me porosinë. Parcela konsiderohet se është dërguar në adresën tonë kur magazina jonë e regjistron atë si parcelë të kthyer. Ne rezervojmë të drejtën të mbajmë pagesën e marrë deri në rimbursimin e produkteve që përbëjnë objektin e tërheqjes së kontratës.

Ne do t’i rimbursojmë pagesat e marra duke përdorur të njëjtat mjete pagese që keni përdorur gjatë blerjes. Në rast të dërgesës me para në dorë, çmimi i blerjes do të kthehet në numrin e llogarisë rrjedhëse që keni treguar në formularin tuaj.

Ushtrimi i të drejtës së tërheqjes përjashtohet për kontratat e mëposhtme:

  • kontratat për furnizimin e mallrave të bëra sipas specifikave të konsumatorit ose të personalizuara qartë;
  • kontratat për furnizimin e mallrave që mund të përkeqësohen ose skadojnë me shpejtësi;
  • kontratat për furnizimin e një gazete, periodike ose reviste, me përjashtim të kontratave të pajtimit në këto botime;
  • kontratat për furnizimin e mallrave që janë çvulosur nga konsumatori pas dorëzimit dhe që nuk mund të kthehen për arsye higjienike ose mbrojtjeje shëndetësore (për shembull: kozmetikë, pastrues, pasta lustruese dhe rroba banje, të brendshme, çorape);
  • kontratat për furnizimin e mallrave të cilat, pasi janë dorëzuar, dhe për nga natyra e tyre, janë të përziera në mënyrë të pandashme me sende të tjera; (për shembull: komplet/kit, të gjitha produktet nga kutia misterioze, të dy produktet nga Ofertat 1+1 falas, çdo DHURATE);
  • kontratat për furnizimin e regjistrimeve audio ose video ose softuerit kompjuterik kur ato janë çvulosur nga konsumatori pas dorëzimit;
  • kontratat për furnizimin e pijeve alkoolike dorëzimi i të cilave shtyhet përtej tridhjetë ditësh dhe vlera e të cilave është rënë dakord në përfundim të kontratës varet nga luhatjet në treg jashtë kontrollit të profesionistit;
  • kontratat për furnizimin e mallrave ose shërbimeve, çmimi i të cilave varet nga luhatjet në tregun financiar jashtë kontrollit të profesionistit dhe që mund të ndodhin gjatë periudhës së tërheqjes;
  • kontratat për furnizimin e shërbimeve të ekzekutuara plotësisht përpara përfundimit të periudhës së tërheqjes dhe zbatimi i të cilave ka filluar pas pëlqimit të shprehur paraprak të konsumatorit dhe heqjes dorë të shprehur nga e drejta e tij për t’u tërhequr; (për shembull: cod, transport i shpejtë, sigurimi i paketave);
  • kontratat për punë mirëmbajtjeje ose riparimi që duhet të kryhen urgjentisht në shtëpinë e konsumatorit dhe të kërkuara shprehimisht prej tij, brenda kufirit të pjesëve të këmbimit dhe punës rreptësisht të nevojshme për t’iu përgjigjur urgjencës;
  • kontratat për ofrimin e shërbimeve të akomodimit, transportit, hotelierisë dhe kohës së lirë, të cilat duhet të ofrohen në një datë të caktuar ose në një frekuencë të caktuar;
  • kontratat për furnizimin e përmbajtjes dixhitale të pafurnizuara në një medium të prekshëm, zbatimi i të cilave ka filluar pas pëlqimit të shprehur paraprak të konsumatorit dhe heqjes dorë nga e drejta e tij për t’u tërhequr. (për shembull: përmbajtje dixhitale të shkarkuara, e-libër).

Paralajmërim: Nëse ktheni vullnetarisht një produkt nga i cili tërheqja nuk është e mundur, jashtë periudhës 14-ditore të tërheqjes, jashtë periudhës 14-ditore të kthimit pas njoftimit të tërheqjes ose një produkt të pa blerë në dyqanin tonë, ne do t’jua kthejmë një produkt të tillë vetëm me pagesën prej 1000 LEK, që përfaqëson koston e përpunimit të një ankese të pajustifikuar. Produktet e pakërkuara do të shkatërrohen pas 2 muajsh.

vi. Ankesat

Nëse zbuloni se produkti juaj nuk funksionon siç duhet, ose se keni marrë një produkt të papërshtatshëm ose të dëmtuar, opsionet e mëposhtme janë në dispozicion për ju:

  • Zbatoni garancinë e dorëzimit,
  • Zbatoni garancinë për produktet teknike dhe
  • Zbatoni një ankesë për produktin.

a) Garancia e dorëzimit

  • Ne ofrojmë garanci shtesë për dorëzim pa të meta, e cila mund të zbatohet brenda 48 orëve pas marrjes së produktit.
  • Nëse produktet tuaja janë dëmtuar gjatë transportit ose nuk janë në përputhje me porosinë tuaj, ju lutemi që të na raportoni gabimin brenda 48 orëve nga dërgimi. Na dërgoni një e-mail që përmban një fotografi të paketës (etiketa gjithashtu duhet të shfaqet qartë në fotografi) dhe të produktit të marrë që tregon qartë zonën e dëmtuar.
  • Ne do t’i japim përparësi adresimit të pretendimit tuaj në kohën më të shkurtër të mundshme dhe do t’ju ofrojmë një produkt zëvendësues.
  • Nëse kërkesa dërgohet shumë vonë, ajo do të trajtohet si ankesë për produktin.

b) Garancia për produktet teknike

Disa produkte në ofertën tonë i nënshtrohen një periudhe garancie 24-mujore. Garancia mund të zbatohet vetëm për produktet teknike dhe pajisjet elektrike në ofertën tonë. Periudha e garancisë 24-mujore fillon në datën e marrjes së mallrave. Ju mund të zbatoni garancinë tuaj në përputhje me Aktin për Mbrojtjen e Konsumatorit, bazuar në faturë e cila luan edhe rolin e certifikatës së garancisë.

Kompania rezervon të drejtën të refuzojë garancinë nëse kërkesa nuk shoqërohet me faturë, ose nëse fatura nuk është e lexueshme ose mungon.

Garancia nuk zbatohet nëse:

  • produkti është i dëmtuar fizikisht;
  • produkti paraqet shenja konsumimi për shkak të përdorimit normal;
  • produkti paraqet defekte që janë shkaktuar si rezultat i përdorimit të gabuar, të papërshtatshëm ose të pakujdesshëm të produktit.

Produktet për të cilat dëshironi të zbatoni garancinë tuaj duhet të ekzaminohen, kjo është arsyeja pse ne ju kërkojmë të shoqëroni pretendimin tuaj të garancisë me fotografi ose videoklipe që përshkruajnë defektin. Nëse është e nevojshme, ne do t’ju kërkojmë gjithashtu të na e dërgoni produktin përsëri në mënyrë që ta shqyrtojmë.

Nëse e miratojmë kërkesën tuaj për garancinë, ne do t’ju ofrojmë një produkt të ri. Ju gjithashtu keni të drejtë të kërkoni riparimin e produktit tuaj, por duhet të jeni të vetëdijshëm për faktin se periudha e riparimit është më e gjatë se periudha e dorëzimit të një produkti të ri. Nëse riparimi zgjat më shumë se 45 ditë, produkti juaj do të zëvendësohet me një produkt të ri. Nëse një produkt i ri nuk mund të sigurohet, ne do t’ju rimbursojmë plotësisht çmimin e blerjes për produktin.

Procedura përshkruhet në skedën “Ndryshimi i garancisë” në fund të kësaj faqeje interneti.

PARALAJMËRIM: HS ECOMM TR04 SHPK do të pranojë vetëm kthimin e paketave që përmbajnë produktet që janë blerë në faqen e internetit. Çdo paketë e dërguar nga një individ që nuk përmban produkte të blera me Kompaninë tonë do t’i kthehet dërguesit me koston e tyre.

c) Ankesa e produktit për shkak të defekteve materiale

  • Nëse produkti nuk funksionon siç duhet, ju lutemi na dërgoni një e-mail në [email protected] dhe ne do t’ju ndihmojmë duke ju dhënë shpjegimin e nevojshëm. Duke vepruar kështu, ju do të parandaloni çdo keqpërdorim të mundshëm të produktit dhe dëmtime të vetë produktit, si dhe çdo dëmtim të vetes ose të tjerëve.
  • Nëse produkti juaj nuk funksionon, mund të bëni një ankesë, duke përmendur defekte materiale në produkt. Incidencat që konsiderohen si defekte materiale në produkt janë paraqitur në seksionin vii. të këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme. Ju mund të zbatoni defekte materiale vetëm nëse defektet e përmendura tashmë kanë ekzistuar në kohën e blerjes, por janë zbuluar vetëm më vonë.
  • Nëse produkti juaj nuk funksionon për shkak të një defekti material, ju lutemi të raportoni defektin menjëherë pasi ta keni zbuluar atë, por në asnjë rast jo më vonë se dy muaj nga dita kur zbuloni defektin. Na dërgoni një e-mail me një fotografi ose video që përshkruan produktin me defekt, i cili mund të përdoret për të vërtetuar pa mëdyshje se produkti nuk funksionon. Nëse është e nevojshme, ne do t’ju kërkojmë gjithashtu të na dërgoni përsëri produktin në fjalë në mënyrë që të mund ta ekzaminojmë atë dhe të konstatojmë defektin e produktit.
  • Ne nuk do të jemi në gjendje ta pranojmë ankesën tuaj për produktet që janë dëmtuar për shkak të përdorimit ose sjelljes së gabuar ose të papërshtatshme që nuk është rreptësisht e nevojshme për të përcaktuar natyrën, pronën dhe funksionimin e mallrave. Nëse dëshironi që produkti në fjalë t’ju kthehet pas refuzimit të ankesës suaj, ne do t’ju dërgojmë dhe do t’ju faturojmë për kostot që lidhen me dorëzimin e produktit në fjalë.
  • Kompania është përgjegjëse për defektet materiale në produkt që bëhen të dukshme brenda 2 viteve pas dorëzimit. Kompania është e detyruar t’i përgjigjet ankesës brenda 3 ditëve pune.
  • Nëse jeni duke zbatuar një defekt material, opsionet e mëposhtme janë në dispozicion për ju:
  • zëvendësimi i produktit,
  • rimbursimi i çmimit të blerjes,
  • korrigjimi i defektit të produktit ose
  • rimbursimi proporcional i çmimit të blerjes.

Procedura përshkruhet në skedën “Ankesat dhe zëvendësimi i produktit” në fund të kësaj faqeje interneti, ku mund të gjeni edhe formularin e nevojshëm. 

vii. Defekt material

Një defekt material mund të konstatohet në rastet e mëposhtme:

  • nëse produkti nuk paraqet karakteristikat e nevojshme për përdorimin e tij normal ose për qëllime  marketingu;
  • nëse produkti nuk paraqet karakteristikat e nevojshme për përdorimin e veçantë për të cilin Blerësi ka blerë produktin, dhe që i është bërë e ditur shitësit ose duhet t’i ishte njohur shitësit;
  • nëse produkti nuk paraqet karakteristikat dhe cilësitë për të cilat janë rënë dakord ose përshkruar në mënyrë qartë ose të nënkuptuar;
  • nëse Shitësi i ka ofruar blerësit një produkt i cili nuk përputhet me modelin ose produktin model, përveç rasteve kur mostra ose produkti model është përshkruar vetëm për qëllime informative.

Një përmbledhje e procedurës mund të gjendet në skedën “Ankesat dhe zëvendësimi i produktit” në fund të faqes së internetit.

Kompania është përgjegjëse për defektet materiale në produkt që bëhen të dukshme brenda 2 viteve pas dorëzimit. Kompania është e detyruar t’i përgjigjet ankesës brenda 3 ditëve pune.

viii. Aksesueshmëria e informacionit

Ofruesi merr përsipër t’i sigurojë blerësit gjithmonë informacionin e mëposhtëm:

  • identiteti i kompanisë (emri dhe adresa e regjistruar e kompanisë, numri i regjistrit),
  • informacionet e kontaktit që mundësojnë që Përdoruesi të komunikojë shpejt dhe në mënyrë efikase me Ofruesin (e-mail, numër telefoni),
  • karakteristikat thelbësore të mallrave ose shërbimeve (përfshirë shërbimet pas shitjes dhe garancitë),
  • çmimi përfundimtar i mallrave ose shërbimeve, duke përfshirë taksat, ose metodën e llogaritjes së çmimit nëse, për shkak të natyrës së mallrave ose shërbimeve, çmimi përfundimtar nuk mund të llogaritet paraprakisht,
  • disponueshmëria e produkteve (të gjitha produktet ose shërbimet e ofruara përmes faqes në internet duhet të jenë të disponueshme brenda një afati të arsyeshëm),
  • kushtet e pagesës, kushtet e dorëzimit të produktit ose kushtet për ekzekutimin e shërbimit (mënyra e dorëzimit, vendndodhja dhe afati),
  • informacion mbi çdo kosto të mundshme të transportit, dorëzimit ose dërgimit, ose një paralajmërim se kosto të tilla mund të ndodhin nëse ato nuk mund të llogariten paraprakisht,
  • afatin e vlefshmërisë së ofertës;
  • kushtet, afatet dhe procedurat në rast të tërheqjes nga kontrata, dhe informacion mbi kostot e kthimit të mallrave (nëse ka),
  • shpjegimi i procedurës që duhet ndërmarrë në rast ankese, duke përfshirë të gjithë  të dhënat mbi personin e kontaktit ose shërbimin ndaj klientit,
  • informacion mbi përgjegjësinë në rast defektesh materiale;
  • mundësia dhe kushtet e shërbimeve pas shitjes dhe garancia vullnetare, nëse është ofrohen
  • Në përgatitjen e faqes së internetit, mund të ndodhin disa gabime. Meqenëse ne nuk mund të kemi ndikim në këto gabime, ne nuk do të mbajmë përgjegjësi për to. Në rast të një mospërputhjeje të madhe në lidhje me çmimet ose vetitë teknike të produktit, ne do t’ju informojmë për këtë kur të bëni porosinë tuaj.

ix. Informacioni i regjistrimit, emri i regjistrit, numri i regjistrimit:

Emri i kompanise: HS ECOMM TR04 SHPK

Selia e kompanisë: Rruga “Ndre Mjeda”, Kompleksi Magnet, Pallati Perseus, Ap 1025, Njesia Bashkiake Nr 7, Tiranë.

Numri i regjistrimit: M51923032O

Numri tatimor: M51923032O

E-mail: [email protected]

Drejtor i kompanisë: Goran Dimitrijevic

Kapitali aksioner: 1000 LEK

Data e hyrjes në regjistër: 23.07.2025

x. Zgjidhja e kontesteve jashtë gjykatës dhe mjete të tjera juridike

Kompania do të bëjë çdo përpjekje për të zgjidhur çdo mosmarrëveshje në mënyrë miqësore. Nëse zgjidhja e tillë e mosmarrëveshjeve nuk është e mundur, gjykata në Tiranë do të jetë gjykata që ka juridiksion për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve në fjalë.

xi. Platforma për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve

Në përputhje të standardeve ligjore, shoqëria HS ECOMM TR04 SHPK nuk njeh asnjë ofrues të shërbimeve të zgjidhjes së mosmarrëveshjeve konsumatore jashtë gjykatës si ofrues të autorizuar për të zgjidhur mosmarrëveshjet e konsumatorit që mund të ngrihen nga konsumatorët në përputhje me Ligjin për Zgjidhjen e Mosmarrëveshjeve të Konsumatorit jashtë Gjykatës.

3. KOMUNIKIMI

Kompania do të kontaktojë Përdoruesin duke përdorur mjete komunikimi në distancë vetëm nëse kjo është e nevojshme për ekzekutimin e porosisë.

Kompania ofron shërbime mbështetëse për Përdoruesit e saj në [email protected].

Megjithatë, ne gjithashtu mund të kontaktojmë Përdoruesit për qëllime komerciale nëse ata na japin pëlqimin e tyre për ta bërë këtë, ose nëse ata kanë bërë tashmë një blerje në dyqanin tonë online, ku komunikimi i tha:

● do të shënohet qartë dhe pa mëdyshje si një mesazh reklamues,

● do të shfaqë qartë dërguesin e tij,

● do të shënojë qartë promovime të ndryshme dhe teknika të tjera marketingu si të tilla.

Për më shumë informacion në lidhje me komunikimin, ju lutemi referojuni Politikës sonë të Privatësisë dhe Politikës së “cookies”.

4. PRONËSIA INTELEKTUALE

Të gjitha informacionet, fotografitë dhe tekstet, si dhe çdo material tjetër (p.sh. video-përmbajtja, grafikët, skicat, etj.) që gjenden në faqen tonë të internetit mbrohen nëpërmjet ligjit për të drejtën e autorit dhe/ose pronësinë intelektuale.

Duke blerë produktet ose duke përdorur faqen e internetit, Përdoruesi nuk do të marrë asnjë të drejtë autori, të drejtë pronësie ose të drejtë pronësie intelektuale për produktet dhe/ose faqen e internetit. Përdoruesi mund t’i përdorë materialet vetëm për qëllimet e tij jokomerciale.

5. MOHIMI

Duke mbajtur parasysh mohimet e përcaktuara në këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme, Kompania ofron gjithashtu kufizimet e mëposhtme:

Nëse vendosni të përdorni dyqanin tonë online dhe/ose faqen tonë të internetit, ju pranoni ta bëni këtë vullnetarisht dhe për këtë arsye merrni të gjitha rreziqet. Faqja e internetit dhe dyqani ofrohen “siç është”, pa asnjë garanci të tërthortë ose të drejtpërdrejtë. Të gjitha mohimet e përcaktuara në këtë kapitull ose gjetkë në këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme zbatohen në masën maksimale të lejuar nga ligji.

Kompania nuk garanton funksionimin e faqes në internet dhe funksionet e saj, dhe gjithashtu nuk garanton që faqja e internetit do të funksionojë pa gabime, viruse ose malware të ngjashëm me virusin. Përveç kësaj, Kompania gjithashtu nuk garanton që informacioni i publikuar në faqen e internetit është i saktë dhe gjithëpërfshirës. Kompania nuk do të jetë përgjegjëse për asnjë dëmtim, duke përfshirë por pa u kufizuar në: dëme të drejtpërdrejta, të tërthorta ose pasojë që lindin ose ndodhin për shkak të përdorimit të faqes në internet. 

Nëse vendosni të përdorni dyqanin online dhe të bëni një pagesë në dyqanin në fjalë, ju pranoni shprehimisht se po e përdorni atë me përgjegjësinë tuaj dhe se vetëm ju do të mbani të gjitha rreziqet që lidhen me kryerjen e një pagese në dyqanin tonë online, duke përfshirë por pa u kufizuar në pagesat e dështuara nga Përdoruesi, gabimet e pagesës dhe gabimet e rimbursimit në rast ankese. Ky mohim zbatohet në masën maksimale të lejuar me ligj. Kompania nuk do të mbahet përgjegjëse për ndonjë dëmtim që mund të ndodhë në lidhje me përdorimin e faqes së internetit dhe/ose produkteve të disponueshme në dyqanin tonë online.

6. DISPOZITAT PËRFUNDIMTARE

Lidhja e një Kontrate Së bashku me veprimin e porositjes së shërbimeve nëpërmjet faqes së internetit, si dhe të gjitha nënfaqeve të kësaj faqeje interneti, këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme kanë karakterin e një kontrate të lidhur ndërmjet Blerësit dhe Kompanisë.

Ndarshmëria e dispozitave Nëse ndonjë nga dispozitat e këtyre Terma dhe Kushteve të Përgjithshme rezulton të jetë (plotësisht ose pjesërisht) e paligjshme, e pavlefshme ose e pavlefshme në ndonjë mënyrë tjetër, dispozita në fjalë do të konsiderohet e fshirë (tërësisht ose pjesërisht), ndërsa Termat dhe Kushtet e Përgjithshme të mbetura do të vazhdojnë të zbatohen.

Kapaciteti i plotë ligjor Përdoruesi garanton se ai ka kapacitet të plotë për të marrë të drejtat dhe detyrimet që rrjedhin nga këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme. Me këtë ju garantoni se nuk keni nevojë për pëlqimin ose miratimin e ndonjë pale të tretë për të përmbushur detyrimet tuaja që rrjedhin nga këto të Përgjithshme Termat dhe Kushtet.

Njohja e Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme Ju garantoni me këtë se i keni lexuar dhe jeni informuar plotësisht për këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme përpara se t’i pranoni ato, veçanërisht kur bëhet fjalë për mohimet e përcaktuara.

Ligji që rregullon këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme Këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme rregullohen nga legjislacioni i Republikës së Shqipërisë. Të gjitha mosmarrëveshjet që dalin nga këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme do të jenë nën juridiksionin e gjykatave në Republikën e Shqipërisë.

Ndryshimi i këtyre Termave dhe Kushteve të Përgjithshme Ju nuk keni të drejtë të ndryshoni asnjë nga dispozitat e përcaktuara në këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme, ose të hiqni dorë (plotësisht ose pjesërisht) nga vlefshmëria e ndonjë prej dispozitave të përmendura. Kompania ka të drejtë të ndryshojë këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme në çdo kohë. Çdo ndryshim do të publikohet në faqen e internetit. Nëse vazhdoni të përdorni faqen e internetit, konsideroheni se jeni dakord me ndryshimet në fuqi në kohët përkatëse. Nëse nuk jeni dakord me ndryshimet, keni të drejtë të tërhiqeni nga kontrata.

Tërësia e marrëveshjes Këto Terma dhe Kushte të Përgjithshme përfaqësojnë tërësinë e marrëveshjes së zbatueshme ndërmjet Palëve Kontraktuese. Çdo marrëveshje ose negociatë e mundshme e mëparshme me shkrim ose me gojë do të zëvendësohet tërësisht me këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme.

Variacione gjuhësore Këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme janë përgatitur në gjuhën shqipe. Çdo ndryshim i këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme në çdo gjuhë tjetër përgatitet me qëllim që të ofrohet akses më i lehtë në Termat dhe Kushtet e Përgjithshme. Ju pranoni dhe kuptoni plotësisht se versioni shqip do të mbizotërojë në rast të ndonjë mosmarrëveshjeje.

Kuptimi i termave Termat e përdorur në këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme do të kenë përkufizimet e përcaktuara në fillim të këtyre Kushteve dhe Kushteve të Përgjithshme.

HS ECOMM TR04 SHPK Rruga “Ndre Mjeda”, Kompleksi Magnet, Pallati Perseus, Ap 1025, Njesia Bashkiake Nr 7 / Tiranë. / Albania / [email protected]